Jak správně pít při sportu?

Nejen v souvislosti se sportem se velmi často mluví o tzv. pitném režimu. Jde o doplňování tekutin tak, aby byly plně pokryty potřeby organismu. Při náročnější fyzické aktivitě, jako je sport, pak potřeba doplňování tekutin a současně minerálních látek výrazně stoupá.

Doplňování tekutin souvisí s řadou faktorů. Množství tekutin, které je třeba při sportu vypít, závisí na úrovni hydratace sportovce před zahájením výkonu, na délce sportovního zatížení, na teplotě vzduchu a na dalších okolních podmínkách.

Během fyzické zátěže kratší než třicet minut není tekutin třeba. U zatížení do jedné hodiny si vystačíme s vodou. U delší sportovní aktivity, než je jedna hodina, bychom již měli mít k dispozici tzv. iontový nápoj. Ten je zdrojem energie (obvykle sacharidů) a minerálních prvků, které ztrácíme pocením.

Activ Mineral Light  ACT_liqids_light

Před a během zatížení je obecně vhodné pít tzv. hypotonické nápoje podporující správnou hydrataci organismu.  Koncentrace rozpuštěných látek v tomto nápoji je nižší než koncentrace rozpuštěných látek v krvi. Po výkonu je třeba naopak sáhnout po nápojích isotonických (koncentrace rozpuštěných látek shodná s krví) nebo hypertonických (koncentrace rozpuštěných látek vyšší než v krvi) k vyrovnání ztrát minerálních prvků způsobených pocením.

Hypotonický, isotonický i hypertonický nápoj připravíte z minerálních koncentrátů Active Mineral Light a Active Liqids Light. Záleží pouze na Vás, jakou variantu pro svůj sportovní výkon zvolíte.

Oba nápojové koncentráty jsou nízkokalorické a nabízí mnoho příchuťových variant. Dají se dobře kombinovat i s dalšími produkty Inkospor, například se sacharidovým koncentrátem X-Treme Carbo Pure.

Dopřejte svému tělu při sportu vše, co potřebuje, a to ve farmaceutické kvalitě Inkospor!

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení